Transport si retururi

Livrarea

Produsul va fi livrat printr-o firma de curierat la adresa indicata de client in formularul de comanda. La primirea coletului, se va verifica integritatea ambalajului, existenta facturii fiscale, a Certificatului de garantie si a instructiunilor de utilizare, si a certificatului de conformitate, daca este cazul. Orice reclamatie ulterioara in legatura cu lipsa unor elemente din pachetul primit nu va fi acceptata de ABC Tehno Solutions S.R.L.

Semnarea oricarui document de livrare cum ar fi dar fara a se limita la nota de transport, factura fiscala, reprezinta acceptul Clientului cu privire la buna receptie cantitativa si calitativa aparenta a Produselor si a documentelor insotitoare.

In cazul comenzilor cu valoare mai mica de 250 RON se va percepe o taxa de livrare suplimentara a carei valoare va fi comunicata clientului prin pagina de comanda, inainte de confirmarea comenzii de catre acesta. Confirmarea acceptarii costurilor de livrare se face de catre client odata cu finalizarea comenzii. Taxa de transport va fi evidentiata separat pe factura fiscala emisa.

Comenzile vor fi livrate in termen de 6-10 zile lucratoare din momentul confirmarii comenzii, in functie de disponibilitatea in stoc a Produselor. ABC Tehno Solutions S.R.L. isi rezerva dreptul sa intarzie sau sa anuleze livrari ale produselor comandate daca acestea nu pot fi onorate din motive independente de ABC Tehno Solutions S.R.L. care includ dar nu se limiteaza la: actiuni guvernamentale, impedimente de forta majora, razboaie, acte de terorism, proteste, rascoale, tulburari civile, incendii, explozii, inundatii, epidemii, greve, actiunea sau inactiunea producatorului Produselor.

Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Produselor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.

Vanzatorul va efectua livrarea Produselor numai pe teritoriul Romaniei. Detaliile de livrare a Produselor incluzand dar nelimitandu-se la timpul necesar livrarii nu constituie o obligatie contractuala din partea ABC Tehno Solutions S.R.L., fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in cazul in care oricare parte poate fi sau este prejudiciata in orice mod de pe urma incalcarii acestora

ABC Tehno Solutions S.R.L. isi rezerva dreptul sa efectueze validarea comenzilor inainte de onorarea lor prin contactarea telefonica a clientilor.

In cazul in care clientul nu este gasit la adresa mentionata, curierul va reveni o data, dupa care comanda va fi returnata, clientul urmand sa suporte costurile unei noi expeditii, indiferent de valoarea produselor comandate.

In cazul in care livrarea produselor nu este posibila din cauza informatiilor gresite/incomplete comunicate de catre Client cu privire la adresa/destinar, produsul va fi livrat la noile date comunicate de catre Client, acesta suportand atat taxele pentru livrarea nereusita, cat si taxele pentru livrarea ulterioara.


Returul si Renuntarea la achizitie

Clientul are dreptul sa notifice in scris Societatea ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului potrivit prevederilor legale in vigoare.

In aceste conditii Clientul este obligat sa notifice in scris ABC Tehno Solutions S.R.L., la sediul acestuia, cu privire la renuntarea la cumparare in maxim 10 zile lucratoare de la primirea produsului. Cheltuielile de returnare a produselor vor fi suportate de Client. In termen de 10 zile de la expedierea notificarii in scris a intentiei de returnare a produsului ca urmare a renuntarii la cumparare, Clientul trebuie sa restituie produsul catre Societate, in caz contrar cererea se va considera invalida.

Clientul va putea solicita schimbarea produsului, in termen de 10 zile lucratoare de la data primirii coletului, fara penalitati si fara invocarea unui motiv. In cazul solicitarii unui alt produs se va achita diferenta de pret, daca pretul produsului inlocuitor este mai mare. In situatia in care Clientul opteaza pentru un produs mai ieftin, diferenta de pret nu se va returna.

Societatea va trimite produsul solicitat la schimb numai dupa ce Clientul a returnat produsul cumparat initial. Inlocuirea produsului se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale si in functie de disponibilitatea produselor.

Rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 de zile de la retur. Returnarea banilor ori, dupa caz, inlocuirea produselor fara penalitati si fara invocarea unui motiv, se poate efectua in urmatoarele conditii:

(a) produsul este returnat in aceleasi conditii in care a fost livrat (cu ambalajul original, cu etichetele intacte, sigiliu intact, daca este cazul, documentele care l-au insotit, fara urme ca produsul a fost folosit);

(b) produsul trebuie returnat sigilat, ambalat;

(c) produsele trebuie returnate numai prin curier rapid.

Ca atare, Clientul nu poate returna produsele achizitionate si/sau nu poate pretinde oricare daune-interese/despagubiri, in urmatoarele situatii:

(a) cand se doreste de catre Client inlocuirea produsului achizitionat cu un alt produs cu alte specificatii sau de un tip diferit;

(b) solicitarea de returnare a produsului prin renuntarea la cumparare este facuta cu depasirea termenului de 10 zile lucratoare de la primirea produsului;

(c) Produsul nu este returnat in aceleasi conditii in care a fost livrat (cu ambalajul original, cu etichetele intacte, sigiliu intact, daca este cazul, documentele care l-au insotit, fara urme ca produsul a fost folosit);

(d) Produsul care se doreste a fi returnat face parte din categoria produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.

In cazul inlocuirii produsului cu unul identic inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale.

Clientul nu are dreptul sa opteze decat o singura data pentru returnarea/inlocuirea unui produs in conditiile Ordonantei de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative.

In toate cazurile returnarii/inlocuirii a produselor ca urmare a renuntarii la cumparare, costurile de returnare/inlocuire sunt suportate de catre Client. Renuntarea la cumparare in mod repetat va putea fi considerata un abuz.

Exceptarile de la dreptul de retragere sunt cele prevazute de Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative.